Období virových onemocnění a těhotenství

Těhotné ženy potřebují více živin a jejich imunita je obecně oslabena. Přitom právě její snížení může vést především v chladnějších měsících k onemocněním respiračního charakteru. Nebojte se, nechceme vás tímto článkem vystrašit. Raději jsme dali dohromady pár užitečných tipů, které vám mohou pomoci posílit imunitu během období virových onemocnění.


5. 11. 2020 Michaela Hadašová Sdílet:
Období virových onemocnění a těhotenství

Čím posílíte imunitu v těhotenství

  • Jezte dostatečné množství ovoce a zeleniny.
  • Pokud nemůžete některé vitaminy přijímat přirozeně, poraďte se s lékařem ohledně doplňků stravy.
  •  Cvičte a udržujte své tělo v kondici.
  •  Vyvarujte se stresu a přetížení.

Hlavní je zachovat klid

Možná vás to překvapí, ale je vědecky dokázáno, že také stres je velkým strašákem pro váš imunitní systém. Naštěstí existuje mnoho způsobů, jak proti stresu bojovat. V těhotenství můžete stres odbourat pomocí psaní. Zkuste si psát deník, díky kterému budete moci ventilovat své pocity či strachy, a snáze se tak s nimi vypořádat. Dobrým způsobem, jak bojovat proti stresu během těhotenství, je také meditace, při které se soustředíte plně na sebe a své prožívání přítomného okamžiku, těhotenská jóga či jiné cvičení se střední zátěží. Cvičení je vhodné si naplánovat alespoň čtyřikrát týdně na 20–30 minut.

Uzamčeno
Chcete získat přístup k obsahu pro členky zdarma? Jde to!
 


Pošlete článek dál

Sdílet:

Informace, které naleznete v tomto článku, nenahrazují konzultace s lékařem či jiným specialistou. Neslouží k účelu diagnózy, léčby a ani jako prevence proti žádné nemoci či zdravotním problémům. Doporučujeme se vždy obrátit na vašeho lékaře, který zná vaše individuální potřeby a zdravotní stav.